Friday, March 25, 2011

Perspectivă

      Suntem într-o fază în care tema preferată a desenelor este cuţitul, sau, după cum se vede, toporul. Liniile mi se par agresive, prima dată am crezut că a reprezentat ceva legat de Ku Klux Klan. Nu era asta, ci doar un ţăran care a plecat la pădure să taie lemne şi l-a ajuns foamea pe drum. Acum se gândeşte "Ce să fac mai întâi? Să mănânc sau să mă apuc de treabă?"

       Elementele  sunt dispersate pe planşă (nu aliniate pe o dungă maro reprezentând pământul) Cerul se întrepătrunde cu pământul: în dreapta sus un nor atinge o floare. Flori negre  şi o vacă verde (care se poate camufla în iarba vecinilor) completează tabloul "Primăvara".
Majoritatea copiilor desenează oamenii cu capul mare, ca parte reprezentativă a corpului prin intermediul căreia comunicăm cu alte persoane. În desenele lui, mâinile sunt mari, ca nişte aripi, cu degetele bine exprimate (are multe desene de acest fel, eu am crezut că sunt îngeri)

No comments:

Post a Comment