Monday, April 11, 2011

Corupere de minori

          Ioan ar  trebui să meargă cu clasa la spectacolul "Frumoasa din pădurea adormită" la Teatrul Liric. Nu-mi surâde ideea să fie dus la spectacole pe care eu le consider neadecvate. Am discutat cu el  aseară:
         - Ioane, tu ştii povestea asta?
         - Da, o ştiu! Şi ştiu că nu e adevărată!
         - Deci nu reprezintă ceva nou pentru tine. S-ar putea să te plictiseşti, mai ales că e un tip poveste care place mai ales fetelor.
         - Mda ...
         - Şi ştii ceva? E o poveste în care se spun multe lucruri care nu sunt plăcute lui Dumnezeu.
         - Cum aşa?
         - Păi, noi credem că Dumnezeu rânduieşte viaţa omului, numărul zilelor lui şi darurile cu care e înzestrat fiecare. În poveste ursitoarele hotărăsc toate astea. Asta e o credinţă păgână.
         - Şi mai e ceva care e în neregulă: prinţul o pupă pe prinţesă şi nu sunt căsătoriţi...
         - Da, mami, vrăjile nu se desfac cu săruturi, ci cu multă rugăciune. Şi post, aşa ne spune Mântuitorul.
"Aaa, ateu, aşa cum e copilul din Abecedar!" - Ioan
         -Auzi, mami, chiar că n-are rost să mă duc. Cu 10 lei (banii de bilet) mai bine îmi cumperi o minge...

No comments:

Post a Comment