Monday, April 11, 2011

Vorbe-n vânt ...

           Azi Ecaterina se apucase să facă singură nişte pâine prăjită, deşi avea destulă pe masă. A lăsat griller-ul deschis, la îndemâna celui mic. Eu stiam că este rece, pentru că eu îl folosisem dimineaţă devreme şi nu bănuiam că două mânuţe mici au fost mai harnice decât de obicei. Grigo, cum e foarte curios, a vrut să-l atingă puţin. Nu m-am opus pentru că eram sigură că nu e nici un pericol. S-a ars la un degeţel. Partea urâtă este că eu, necontrolându-mă, am ţipat la Eca în timp ce-l ţineam pe Grigo cu mâna în apă rece: "Ar trebui să te pun şi eu pe tine cu mâna pe griller!" Atât am zis şi mica ce credeţi că a făcut? Şi-a atins singură degetul de plita încinsă, făcând o arsură mai mare decât frăţiorul ei. Mă simt oribil! Cuvintele pot fi uneori ucigătoare şi trebuie să am grijă când deschid gura asta slobodă...
Credit: Free photos from acobox.com

No comments:

Post a Comment