Thursday, March 22, 2012

Leapşa

Nu prea ştiu eu ce-i cu leapşa, dar am primit şi eu una de la Irina. Fiind prima din viaţa mea de blogger m-am gândit să o accept.
  • saptamâna trecută am cheltuit pe factura Orange enorm 90 euro fără TVA, dintr-o greşeală: soţul meu mi-a cumpărat un telefon mobil (deşi l-am rugat să nu cumva) la ofertă la abonament-180 lei. A doua zi, verificând costurile am constatat cu stupoare suma de mai sus, am discutat cu numeroşi reprezentanţi Orange şi concluzia a fost că ne-am luat un "smart phone" care ştie să-şi facă "auto up-date" şi, în ciuda semnalului wireless prezent în blocul nostru a utilizat reţeaua Orange pentru toate paginile deschise... Se pare că noi nu prea am fost smart :)
  • Daca as castiga maine 10.000 euro - tot într-o căsuţă la ţară i-aş investi
  • Reteta mea preferata, din cele extrem de ieftine - tot "fructul oprit": cartofi prăjiţi (trebuie să fac câte 5-6 kg când mă apuc, atât de mult le plac tuturor din familie)
  • Distractia mea preferata, care nu implica cheltuieli - tot blogul, suplineşte lipsa de comunicare faţă către faţă cu oameni care au aceleaşi idealuri cu mine
  • Voi considera saptamana aceasta un succes pentru blogul meu daca -cineva s-ar simţi încurajat de vreo postare 
  • Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara, mi-as cumpara - mare... cât de mare? Eu aş schimba nişte saltele la paturi...
  •  Cand eram copil, visam sa fiu - artistă, în nici un caz doctoriţă, cum am ajuns 
  • Dintre mere si pere imi plac - perele, dar să fie zemoase şi dulci
  •  Intre ghiocei si zambile, aleg - zambilele, pentru că sunt mai colorate, mai parfumate, mai rezistente şi pentru că-mi amintesc de bunica...
  • Banii reprezinta pentru mine un mijloc - de a fi independentă (autonomia financiară limitează comentariile invazive ale altora referitor la concepţiile noastre de viaţă) şi de a nu face diverse compromisuri "din obligaţie" faţă de cineva care ne-a ajutat cu bani cândva.

8 comments:

  1. Doanmne ajuta ,forte intelepte raspunsuri multumesc muuuult de tot,nu stiu altii cum sunt insa eu ori de cate ori citesc un nou articol aici ma simt incurajata ,cu mai multa nadejde ,un pic mai pregatita sa fac fata incercarilor de zii cu zi ,multumesc pentru tot ceea ce gasesc aici si Dumnezeu sa va binecuvinteze intreaga familie ,zile cat mai calduroase si cu multe bucurii ,C.A

    ReplyDelete
    Replies
    1. C.A,
      sunt in acelasi gand cu tine!
      Preoteasa draga, Domnul nostru sa iti rasplateasca milostenia ce o facii prin cuvantul tare in credinta.

      Delete
  2. Un blog de suflet. Multumim pentru toate postarile care intaresc credinta si sunt Inspre ajutorul aproapelui. Domnul sa te lumineze si sa te inspire mai departe in misiunea aceasta. Bucurii alese iti doresc, la fel si bunei tale prietene, Diana, preoteasa, pe care am indragit-o numai citindu-i comentariile blande, bune, din care razbeste credinta. O incantare sa va citesc mereu!

    ReplyDelete
  3. Ma feresc sa scriu in perioade de tulburare (pe care le am si eu destul de des), vreau sa imortalizez doar momentele in care pot transmite ceva bun, ceva folositor.

    ReplyDelete
  4. Dana, cand am citit comentariul tau nu stiam ce reactie sa am. Daca sa ma amuz sau nu :) Cred ca ma crezi o persoana tare blanda si senina :)
    De fapt, cum spune si Ecaterina (pe care o cunosc doar prin intermediul internetului, dar care imi da multa incredere si nadejde prin blogul ei), scriu doar in perioadele bune. Mai ales acum, din pricina diverselor dureri si probleme cauzate de sarcina, ma enervez foarte des, sunt foarte irascibila si numai blanda si buna nu par atunci. Ma intaresc si eu si imi dau singura nadejde scriind si impartasind ganduri cu persoane care au aceleasi teluri cu ale familiei mele. Cu vorbele stau mai bine, la fapte sunt mai carcotasa.

    ReplyDelete
  5. Bucurie multa, in nadejdea Invierii !

    ReplyDelete
  6. Doamne ajuta ,doamna preoteasa Dana (sper sa nu gresesc )dau slava lui Dumnezeu si dumneavoastra pentru toate cuvintele frumoase adresate (desii nu le merit ),o mica nelamurire :cuvintele "preoteasa draga"erau pentru doamna preoteasa Ecaterina banuiesc (chiar daca am citit de maimulte ori ceea ce a-ti scris nu am reusit sa inteleg),deoarece eu nu sunt preoteasa ,sunt casatorita cu cineva care deocamdata (chiar daca suntem casatoriti de 16 ani )nu doreste sa stie prea multe despre biserica .
    Iertare daca am deranjat sau am suparat ,in cazul in care doriti sa aflati mai multe lucruri despre mine ,va invit in putinul timp liber sa intrati pe Ortodoxia Tinerilor pagina care mie i-mi place foarte mult si unde aproape zilnic scriu cateva cuvinte de multumire ,uneori intrebari ,mai rar cateva cuvinte despre mine,multumesc pentru tot ,o zii cu mult ajutor si binecuvantari de la Dumnezeu tuturor ,C.A(C-Cristina ,A-un pseudonim foarte drag mie cu care ma semnez acolo pe O.T.

    ReplyDelete
  7. fain blogul, prima oara cand intru pe el. Cand o sa am copii o sa aiba grija nevasta mea de ei, iar eu o sa citesc bloguri de mamici sa ii spun ce sa faca in diverse probleme :) spor la scris!

    ReplyDelete