Tuesday, May 22, 2012


masinili parcate
  • Cine te-a lovit la deget?  Îl cheamă sertar
  • "Mami fă şi tu crize "Cum să fac crize?" "Aşa: să ţipi, să plângi"
  • "Tatăl nostru Care eşti în ceruri..." încep eu, dar copilul, privind pe fereastra pe care se văd doar ramurile copacilor, reformulează "Doamne ajută Care eşti în frunze..."
  • Ai făcut un trenuleţ din maşini? - întrebare stupidă din partea mea, deoarece copilul nu a văzut nici un tren în toată viaţa lui. "Nu, e maşinili în pacale la Auchan"
  • În bucătărie Eca îl învaţă pe Grigo despre utilizarea castravetelui în cosmetică "ca să avem o piele mai frumoasă ne dăm cu castravete". Cum aude el, vine cu feliile la mine, croit să-mi facă o mască anticelulită pe burta mea imensă.

4 comments:

  1. Elena, mai stii cine au fost Adam si Eva? "Da! Au fost niste sfinti care au mancat mere".

    ReplyDelete
  2. Ah, cat m-a distrat vorba cu ''Doamne ajuta, care esti in frunze''! Mi-o tot amintesc cand spunem rugaciunea la masa si râd singura...

    ReplyDelete
  3. Doamne ajuta! Am vazut la un magazin bisericesc o chestiune f interesanta...o candela normala, si pe ea facut un suport din 3 picioruse care se sprijina pe candela si o cupa mica, pe care se pune tamaie si smirna...cupa nefiind f aproape de flacara, tamaia si smirna nu se arde, ci elibereaza asa incet si subtil arome care te imping la rugaciune....
    Am incercat sa fac asa ceva, nu mi-a iesit....
    Aveti careva dintre voi asa ceva si daca vreti poate mi-ati putea explica din ce material si cum sa fac sa imi iasa.....
    Multumesc pt eventualele raspunsuri!
    Anastasia

    ReplyDelete
  4. Astazi nu ai postat nimic....nu cumva....Sa te ajute Dumnezeu la nastere!

    ReplyDelete