Sunday, August 5, 2012


  • Noaptea in dormitor, mama si cei 3 copii, dintre care un sugar, care plange. Fetita spune:"Mami, bagă-l înapoi în burtă şi scoate-l mâine, ca să putem să domim!"
  • Mama alăptează şi din sânul celălalt picură lapte. Fratele mai mare exclamă uimit:"Mami, vezi că faci pipi pe tine!"
  • Grigo dă cu piciorul într-un fluture pe moarte. "De ce faci asta?" "Îl învăţ să meargă!"
  • La 4 dimineaţa copilul o scoală pe mamă şi-i spune:"Scoală-te să-mi citeşti povestea cu cei 3 purceluşi , că dacă nu, te dau cu mir pe ochi!"
  • La noi în bloc stă cineva care s-a lepădat de credinţă. Când se supără, Grigo spune:"Dacă nu eşti cuminte, te bag în casă la Eli!" Noi, cei mari nu am comentat niciodata in prezenta lui nimic despre familia respectiva, dar probabil simte el o tulburare.

3 comments:

  1. Incredibil cat de mult seamana Elena cu Etefan al meu in poza aceasta! Cand o sa am timp ii fac o poza si incerc sa iti trimit. E chiar uimitor. Ma uit la poza si parca e cel mic al meu! Chiar si expresia fetei!

    ReplyDelete
  2. "Mami, bagă-l înapoi în burtă şi scoate-l mâine, ca să putem să domim!"

    Ce frumuseti pot spune copilasii. Slava Domnului pentru toate. M-am bucurat mult citindu-le.

    Doamne ajuta
    Cristina

    ReplyDelete
  3. Hm, se vede că este o casa plină de viață!:)

    ReplyDelete