Friday, November 23, 2012

In jur de 6 luni


se bucura de apa din cadita

se imprieteneste cu lingurita


gangureste la plusuri
le analizeaza

le si mananca
dar cel mai gustos este stecherul de la feon
... si plange dupa mine cand nu sunt acasa. Plange sfasietor. S-a intamplat doar de doua ori : odata a ramas cu Ionut ca sa pot sa o iau pe Eca de la scoala, iar ieri a ramas cu Maria ca sa merg la o sedinta cu parintii. Prima data am crezut ca Ionut a lovit-o din greseala, dar ieri m-am convins ca l-am banuit pe nedrept. Probabil ca pitica stie ca nu sunt in casa pentru ca nu-mi aude vocea timp indelungat. Altfel nu inteleg de ce s-a speriat ieri, doar Maria s-a mai jucat cu ea si cate o ora fara sa stau eu langa ele si s-au distrat de minune.
Oare toti bebelusii plang dupa mamicile lor atunci cand sunt plecate? In caz ca da, plansul lor disperat nu face cat nici un stimulent din lume.

3 comments:

  1. Si Stefan al nostru (7 luni) plange de parca ar avea un senzor cand plec de acasa. Chiar daca abia il alaptez, nu se intelege nimeni cu el cat lipsesc. Daca sunt acasa,prin preajma, pot sa nu ma duc la el si 3 ore si nu comenteaza nimic. Dar sa nu cumva sa plec! Everificat. Cum plec, cum e agitat, plangacios si se vaita intr-una.

    ReplyDelete
  2. În pozele astea îmi pare că seamănă cu Grigo! :) Ce dulce e!

    ReplyDelete