Sunday, February 24, 2013

Buff

Unul dintre cele mai frecvente accidente la care sunt supusi bebelusii este caderea din pat. A patit-o si Elena zilele trecute. Eu am lasat-o in sufragerie pe jos, unde era in siguranta, iar Eca a pus-o in pat fara sa-mi spuna. Nu a trecut mult si domnisoara a plecat de langa sora ei pentru o rafuiala mai importanta cu Grigo. Apoi buff... Nu mai spun jalea care a urmat si sperietura care a urmarit-o pe Elena toata ziua respectiva.

La ceilalti copii, ca sa preintampin problema asta m-am ocupat special sa le predau coborarea din pat :) indata ce au mers in 4 labe.  I-am manevrat la inceput eu ca sa se intoarca pe burta cu picioarele spre marginea patului si apoi sa se tarasca putin inapoi ca sa ajunga cu piciorusele jos. Apoi iar ii urcam in pat spunandu-le " Da-te jos!" si repetam figura. Cateva reprize de coborari intr-o zi erau suficiente ca sa deprinda "tehnica".

Pe Elena am neglijat-o din punctul asta de vedere. Ba chiar ne amuzam observand-o cum se comporta cand ajunge la marginea patului. Desi situatia era sub control fiindca eu eram cu mana gata sa o prind, ea privea cu retinere podeaua , apoi, cum statea in 4 labe, intindea o manuta in jos sa vada daca ar ajunge sa coboare, dar o retragea fara sa se avante in necunoscut. Prudenta maxima ;)

Copiii invata in general imitand, dar la faza asta nu prea au de la cine sa fure meserie. In cazul asta, in incercarea de a imita ceea cea fac ceilalti, se pot lovi, fiindca nu pot sta bine in sezut pe marginea patului, iar piciorusele lor sunt prea scurte ca sa se potriveasca scenariului pe care-l vad la copiii mai mari.


No comments:

Post a Comment