Saturday, April 12, 2014

Tot cu apa rece

Am mai scris aici despre ce efectul verificat pe pielea mea al bailor Kuhne. In acest post am avut ocazia sa testez eficacitatea lor in cateva problemute de sanatate la copiii cei mici. Cred ca  e important sa mentionez ca in perioada postului din alimentatia lor am exclus zaharul, lactatele si faina alba.

up-date dintisorul a coborat
cam la acelasi nivel cu celalalt incisiv

  • intr-o seara l-am trimis pe Grigo cu tati la cumparaturi. Cand a plecat l-am cicalit bine sa dezbrace baiatul in magazin ca sa nu fie transpirat cand iese afara. Problema a fost ca ei s-au invartit cam mult printre niste vitrine frigorifice. A doua zi copilului ii curgea nasul si stranuta iar spre pranz a inceput sa se vaite ca-l doare urechea. Durerea s-a intensificat intr-o ora astfel incat scancetele s-au transformat adevarate tipete. Nu se putea aseza nici pe perna pentru somnul de dupa-amiaza, desi era foarte obosit. Am luat un baticut de bumbac, l-am imbibat cu apa rece, l-am impaturit in forma de triunghi si i-am aplicat compresa asta rece. In 5 minute durerile devenisera suportabile, l-am pus in pat si l-am invelit cu o patura. A reusit sa adoarma si a transpirat mult in somn. Cand s-a sculat nu a mai zis nimic de ureche. i-a trecut definitiv (sunt cam trei saptamani de atunci si daca era ceva nerezolvat avea timp sa iasa la iveala)
  • alta data l-am trimis cu bunicii in parc pe la ora 4 pm cand era insorit si destul de cald si nu i-am dat geaca de acasa. Intre timp s-au intalnit cu tati si cu ceilalti copii si G a ramas cu ei in parc pana seara tarziu. In urma acestei peripetii ne-am ales cu o tuse infricosatoare (fara febra, din fericire): eu una n-am mai vazut copil sa tuseasca la fiecare 2-3 minute pana se inroseste la fata. Doftoricelile de a doua zi au constat in multe lichide calde (ceaiuri cu miere si lamaie si supa strecurata) si, bineinteles, compresa rece stil Kuhne. Tusea se ameliora impresionant timp de cateva ore dupa aplicarea compresei: mai tusea doar de 2-3 ori in acest interval. Afectiunea a fost rezolvata total in doua zile.
  • si in afectiunile febrile de pana acum ale Elenei manevra de mai sus insotita de hidratare a fost eficienta: episodul acut nu a durat niciodata mai mult de o zi (in viroze in care copiii de la bloc au bolit cate o saptamana)
  • nu sta nemiscat cand il rog sa arate locul traumatismului:
    e stresat ca prea l-am verificat des in perioada aceea
    Multumim lui Dumnezeu pentru darul insanatosirii grabnice si sper sa fie de folos si altor mamici aceasta simpla doftoriceala.
    Fiindca am primit comentarii de la persoane care nu au inteles ce e cu compresa revin pentru a mentiona ca am aplicat o compresa triunghiulara in zona inghinala si genitala.

    5 comments:

    1. Si noi folosim compresa rece si la copii si la noi, este ff eficienta! Am mai spus si altora si cei care au avut curaj sa foloseasca, au fost vindecati....
      Antonia.

      ReplyDelete
    2. Nu am inteles din text, unde se aplica compresele?

      ReplyDelete
    3. Ecaterina, ai incerca aceasta manevra la un sugar mic, de 2 luni jumate? Crezi ca ar exista riscuri?

      ReplyDelete