Wednesday, May 7, 2014

Cuvine-se...

"Bate-voi pastorul si se vor risipi oile turmei"
Cat timp eu nu am fost pe picioarele mele nu ne-am mai strans ca alte dati seara la rugaciune. Nu s-au reunit nici macar ei, fara mine. Viata duhovniceasca a familiei a slabit mult. M-am bucurat totusi cand am vazut ca in afara oricaror insistente venite de la mine si-au purtat si ei cat de cat grija de sufletelele lor. Si-au alcatuit fiecare pe masura varstei cate un rudiment de pravila.

Duminica asta spre seara am reusit sa ma mobilizez, am aprins o lumanare in sfesnic si i-am chemat sa ne rugam cu totii. Am vazut pe chipurile lor ca s-au bucurat. Mai ales baietii s-au exteriorizat: Grigo a intrat in camera si a batut din palme: "Ce bineee!" iar Ionut m-a pupat pe obraz pentru noul inceput. Elenita ne-a cam deranjat zburdalnicindu-se peste masura, dar am pus-o si pe asta pe seama faptului ca era si ea vesela.

Tati era plecat din localitate. Cand a intrat pe usa noi tocmai cantam "Cuvine-se cu adevarat...". A ramas ca inmarmurit, fiindca tocmai adusese pentru cineva o icoana mare cu Maica Domnului Grabnic Ascultatoarea si parea ca noi cantam anume pentru a o primi cum se cuvine. Noi nu stiam nimic, dar asa s-au potrivit lucrurile. Ni s-a parut si noua ca o mica minune, mai ales ca in casa noastra nu mai rasunasera glasurile copiilor cantand asa ceva de vreo doua luni.

2 comments:

  1. Doamne, Ecaterina, cat ma bucur de frumusetea si normalitatea din familia voastra! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate sa ai grija de toti puiutii tai! te admir si te respect pt tot ce faci. Psa. Adina

    ReplyDelete
  2. Aici consemnez momente frumoase. Avem si multe neajunsuri :(

    ReplyDelete