Thursday, August 20, 2015

Mi s-a implinit...




... o dorinta.
In spatele blocului gradina era devastata. Erau niste schelete metalice strambe de bancute si mese, multe gunoaie, buruieni pana la genunchi si o canalizare desfundata inconjurata de gropi in care puteai cadea cu piciorul  si de pietroaie colturoase.

De multe ori mi-am propus sa incerc daca nu sa o amenajez, macar sa o igienizez putin. Spre rusinea mea totul a ramas insa in stadiul de proiect in ceea ce ma priveste.

Niste vecini tineri si inimosi (care nici macar nu au copii) cu care nu am discutat nimic despre ce am eu de gand au facut ceea ce se vede in imagini. M-am bucurat nespus cand ne-am intors acasa dupa cateva zile si am gasit totul aranjat asa frumos si in culori vesele. A fost cea mai placuta surpriza din ultimele luni. Asta numesc eu "gand la gand cu bucurie" :)

2 comments:

  1. Ce frumos! Primul pas a fost facut! la primavara pot planta copii cateva floricele pe margine! Felicitari celor cu initiativa! Delia

    ReplyDelete
  2. ce frumos!
    Multumim lui Dumnezeu pentru asa oameni. Nu pare ceva sofisticat ce au facut, dar e muncit, si vopsit ingrijit.

    Cat despre iarba si flori, pamantul imi pare inert deci sanse mici de activare doar cu un semanat....ar prinde bine niste gunoi de grajd, cu rame.

    ReplyDelete