Sunday, March 27, 2016

L-am intarcat...

...pe Gheorghita. Intr-un fel regret, dar a trebuit sa imi accept limitele modeste ca mamifer :)
Totul a decurs cum nu se poate mai usor. A protestat decat o noapte (in care a dormit cu tati fiindca eram moarta de oboseala), apoi nu a mai cerut san, nici macar cand sa adoarma, desi eu i-am stat la dispozitie. Tragea de doua trei ori si parea ca se ingretoseaza.
Mai nou ne odihnim amandoi mai bine. Desi a fost intarcat brusc si nu m-am muls deloc, nu am nici un fel de noduli, ceea ce imi confirma ca oricum secretia lactata era semnificativ redusa.

5 comments:

  1. te citesc cu placere, dar te rog, "decat" cere negatie, altfel zgarie urechea.
    deci, corect este "nu a protestat decat o noapte".
    Iar in cealalta postare, verbul a merita nu este impersonal. Deci, "merita" si nu "se merita". Ai grija. Post cu folos!

    ReplyDelete
  2. :) Mi-ai mai atras atentia cu decat si in alta postare si stiu, dar probabil ca asa vorbesc,deci cand nu am timp sa ma cenzurez voi mai zgaria urechi. Multumesc pt corectura. "Se merita", nu stiam ca nu se foloseste

    ReplyDelete
  3. sau " a protestat doar o noapte" dar zau ca nu e cazul de zgariat urechea . Internetul asta oricum e varza din punctul asta de vedere. Daca citesti, iti asumi.

    ReplyDelete
  4. Si s-a incheiat o perioada frumoasa.
    Felicitari pentru perioada de alaptat! E o reusita, a muncii tale dar si rabdarii sufletului tau.

    ReplyDelete
  5. Buna seara,stiu ca sunteti f ocupata, dar poate gasiti un timp pentru raspuns la o intrebare off topic,pentru ca sunteti preoteasa,stiti in ce cazuri se dezleaga casnicia dpvd canonic?Multumesc

    ReplyDelete