Friday, July 7, 2017

S-au implinit...

...cele 40 de zile de la adormirea Elenei. Asa arata mormantul initial. Apoi niste omuleti iubitori de frumos au luat unele ghivece. Celelalte s-au ofilit, cu toate stradaniile noastre de a le mentine in viata.
Cand aducem ceva la cimitir, totdeauna trebuie sa tinem cont ca lucrurile frumoase tenteaza. Aceasta e una dintre realitatile cele mai blande care tin de pompe funebre.

O alta fata nevazuta este conflictul teritorial. Spre apus mormantul Elenei se invecineaza foarte aproape cu mormantul unui baiat de 16 ani. Asta pentru ca parintii copilului nu au pastrat aliniamentul cu celelalte cavouri. Pe motivul acesta am avut parte nu numai de blesteme si injuraturi, ci si de accesele de violenta ale doamnei respective care s-a racorit tragand sa rupa crucea Elenei si dand cu picioarele in caramizi.

Trebuie sa fii de piatra sa nu te atinga toate aceste uraciuni.

15 comments:

  1. V-aș povesti pățania noastră, dar....e mult peste ceea ce v-ati putea imagina.... Cu ajutorul Lui Dumnezeu, toate trec.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Povestiti-ne, daca nu va e greu. E mai bine sa fie omul pregatit psihologic macar.

      Delete
    2. O alta patanie a noastra: cineva a trecut pe la mormant si a lasat o candela aprinsa foarte aproape de piciorul crucii de lemn. A ars o parte iar restul s-a afumat. Au fost necesare reparatii, revopsire.

      Delete
  2. frumos morman i-ati facut...nu pot sa cred ca un om e capabil sa dea intr-o cruce efectiv fara motive...fi-ti tare nu va lasa MAICA SFANTA SI NICI ELENA..PRIN SUFERINTA ASTA PE NEDREPT ,DIN PARTEA ACELEI DOAMNE INGERUL VA IMPLETESTE O MINUNATA CUNUNA..RABDATI CHIAR DACA VA E IMENS DE GREU...O SA MA ROG SI EU PT DVS,NU CA- S SFANT CI PT CA RUGACIUNEA PT APROAPELE E INTODEAUNA IMPLINITA...POATE CA E IDEAL SA ZICETI RUGACIUNEA DATA DE MAICA SFANTA PARINTELUI GHERONITIE PUIU:DOAMNE INTOARCE-I LA RUGACIUNE SI BUNATATE PE VRAJMASII MEI (DE 30 DE ROI PE ZI TIMP DE 40 DE ZILE...VA IMBRATISEZ CU MARE DRAG-O MAMICA CU 5 COPII CARE VA IUBESTE MULT FETITA .

    ReplyDelete
  3. Dragă doamnă Ecaterina,
    Citind această postare, m-am convins şi mai mult de răutatea inexplicabilă a omului şi vă înțeleg perfect. Eu, să fi fost în locul dvs., nu m-aş fi abținut chiar de tot şi i-aș fi lăsat niște "dovezi" ale întâlnirii noastre,când aş fi văzut-o profanând mormântul fetiței MELE, atunci când tot dânsa era cu musca pe căciulă. Sunt o fire mai "aprinsă" şi mă enervez uşor, aşa că vă felicit pentru puterea enormă de a reacționa în felul în care ați făcut!
    Dumnezeu să vă întărească!
    E.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu cred că e vorba de răutatea diavolului care nu răbda sfintenia pruncutei. Și de unii oamenii care, ispitiți de acesta, au lucrat toate răutățile :(. Draga Ecaterina, gândul la Măicuța Domnului stand la picioarele Crucii, vazandu-si Fiul împuns cu sulița... Ea Însăși sa te mângâie!

      Delete
  4. Foarte urat!De neinchipuit...cum sa faci asaceva, nu e destula durerea pe care cu siguranta si dansa a trait-o, ce rezolvi cu asemenea gesturi. Oricum e tare trist...2 tineri plecati atat de devreme intr-o tara ca Romania unde si asa, atat de putini copii se nasc. Viitorul nostru....Alice

    ReplyDelete
  5. Nu va supărați pe femeia aceea, suferă, nu știe sa sufere altfel, probabil e supărată pe întreaga lume si pe Dumnezeu, încercați sa v-o apropiați, durerea e la fel... Mi-e mila de oameni, de noi, de mine... Cât suntem de slabi, de fragili... Claudia.

    ReplyDelete
  6. Doamne ajuta.

    Pentru mine, cei care isi pierd copiii sunt ca niste sfinti, carora nu m-as sfii sa le sarut mainile...

    Asa este si pr. Vasile Gavrila, de la Biserica "Rusa" din Bucuresti:
    "Primul copil mi-a murit în braţe. Era fetiţă şi a murit de cancer când avea doar trei ani şi jumătate. A avut o tumoare intra-abdominală, a fost operată de două ori, însă nu s-a mai putut face nimic... În faţa morţii eşti uluit, descumpănit, nu ştii ce să faci şi te întrebi cum vei putea merge mai departe. Mi-am dat seama, însă, că Dumnezeu îţi dă putere să depăşeşti aceste momente.

    Cei care caută ajutorul lui Dumnezeu, cu certitudine pot depăşi astfel de cumpene. Iisus s-a răstignit pentru noi, a murit şi a înviat, iar din asta trebuie să ne dăm seama că ultimul cuvânt nu îl are moartea, ci Învierea. Un alt moment greu pentru mine a fost în 2001. Am nimerit în mijlocul unei altercaţii, undeva pe lângă pasajul Militari. A fost o agresiune dură, am fost bătut rău... Am avut multiple hematoame şi am fost operat pe creier. Însă Dumnezeu a avut grijă de mine şi m-a salvat."

    Citeste mai mult: adevarul.ro/news/societate/spovedania-duhovnicului-tv-1_50abae457c42d5a6637e69cd/index.html

    (Alexandra)

    ReplyDelete
  7. nici nu putea sa fie alt mormant decat unul cu cruce..caci si Elenuta a avyut o curce iar acum are cununa...fiti puternica DOMNUL VA IUBESTE!

    ReplyDelete
  8. VA AJUTA PRODULSUL NATURIST LAPTISOR DE MATCA PUR...VA DA PUTINA ENERGIE STIU CA SUNTETI TARE DAR AEFECTE POZITIVE ASUPRA TRUPULUI.

    ReplyDelete
  9. @Violeta argatu: te rugam sa ni te destanui fiecare avem ce invata unii de la altii iertare! DOAMNE AJUTA!

    ReplyDelete
  10. Nu stiu ce sa zic... Am scris deja, cu rugămintea de a nu fi postata relatarea mea. Multumesc mult pt că nu ați postat.
    E o chestie foarte delicata, și nu prea are nimeni nimic de câștigat :)

    ReplyDelete