Tuesday, October 10, 2017

O investitie...

...care imi usureaza mult existenta, avand in vedere ca pana acum uscam rufe de la noua oameni in casa. Gradul de umiditate din apartament e mult mai aproape de normal. In plus, economisesc timpul in care stateam sa le intind si micsorez mult intervalul in care o rufa murdara poate fi din nou folosita. Nu imi dau seama de gradul de uzura al hainelor datorat strict uscarii automate, dar drept sa spun nu ma prea intereseaza, fiindca nu avem o vestimentatie pretentioasa de zi cu zi.

13 comments:

  1. Eu am de peste 10 ani si nu am stricat vreo haina. Daca alegi programul bun nu se strica nimic oricat de pretentios ar fi dar problema este la factura de curent.

    maria m,

    ReplyDelete
  2. Ma intereseaza si pe mine detalii. Mai este nevoie sa fie racordata la scurgere? Sau doar la electricitate? Cat dureaza pana se usuca rufele? Consuma mult curent electric?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu se racordeaza la canalizare. Are un recipient in care strange apa. In medie in doua ore le usuca. E o clasa energetica superioara. Ma uit in cartea tehnica si revin cu cifre

      Delete
  3. Ma intereseaza cateva detalii: cat consuma, cat dureaza pana usuca hainele si daca e nevoie sa mai fie racordata la reteaua de canalizare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am raspuns mai sus la intrebarile astea. In plus, sa stii ca tre sa cureti doua filtre de scame dupa fiecare spalare. Unele rufe se strica. Mi se rasucesc snururile si chiar unele s-au rupt.Unele tesaturi capata un aspect ciudat.

      Delete
  4. Buna investitie mai ales in sezonul ploios sau iarna!

    ReplyDelete
  5. Doamne ajuta! Ooo, da! Noi am făcut aceasta investiție de când eram 4. Acum suntem 5 si, după 3 ani, pot spune că merită, deși într-adevăr hainele își pierd din strălucirea culorilor și nu mai au acea "batosenie" că atunci când sunt uscate la soare. Unii ar zice că e o cheltuiala in plus cu electricitatea. Însă, dat fiind ca sunt necesare mult mai puține haine (ciclul de purtare- spalare-uscare se scurtează considerabil și ele sunt disponibile chiar și în aceeași zi), mai ales pt copiii mici, care murdăresc mult, e o reală economie.
    Să o stăpâniți sănătoși și să vă ușureze munca!

    ReplyDelete
  6. Nota 10! Si eu imi doresc, si pe langa as vrea si una de spalat vase!:)

    ReplyDelete
  7. Cum ti s-au rasucit snururi nu pricep ca nu are nimic in cuva sa se agate. Pribabil intre haine la invartire. Nu stiu mie nu mi s a rasucit nimic. Eu am doar un filtru jos dar frate il curat cand se aprinde becul adica in nici un caz la fiecare spalare. Cred ca si o luna incarca acolo. Dar in timp o sa se incarce mai putin daca bagi aceleasi haine. E mult mai igienic decat uscatul afara merita de zeci de ori din punctul asta de vedere. Omoara tot:)
    Maria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pur si simplu, cand am scos haina, avea snururile din talie facute tirbuson.

      Delete
  8. se agata snurul de filtru, hainele fiind invartite snurul se face "tirbuson". Am patit si eu. E intr-adevar o binecuvantare uscatorul, si noi suntem 7, iarna montam 2 uscatoare in casa si nu mai aveam loc de ele. Apoi vazand cata apa se aduna in recipient, m-am minunat cat apa bagam eu in casa si cu 4 masini puse pe uscatoare. Bine ca n-am facut igrasie, nu stiu cat am mai fi rezistat.
    Eu m-am invatat cu el, intr-adevar unele haine se micesc, la un program de uscare intensa, daca ele sunt mai sensibile. Am invatat ca unele haine sa le pun afara pe ate, chiar daca se usuca mai lent, la fel si hainele de lana. Dar pt hainele uzuale de zi cu zi, pt mine acum este indispensabil. Plus ca are si programe pt haine sensibile (dar eu nu ma prea incurc sa le mai sortez, dupa cum am zis, prefer sa le intind pe cele care nu fac fata programului de uscare intensa)

    ReplyDelete
  9. Si eu am zis ca e o inventie de nota zece. Suntem 11 persoane si toamna-iarna era un chin.
    Am descoperit ca daca folosesc bilele de lana, facute special pt asta, nu se mai incurca hainele. In plus m-am invatat sa pun fiecare articol pe rand, nu luate la gramada.

    Si eu recomand fiecarei familii cu multi copii, merita. Si ma bucur de cine are.

    Anca

    ReplyDelete