Sunday, May 27, 2018

La Elena

un an de la adormire





4 comments:

  1. Dumnezeu sa o odihneasca pe micuta Elena acolo Sus langa ingerasii Sai! Iar pe dvs sa va intareasca si sa va mangaie sufletul!

    ReplyDelete
  2. Domnul sa o odihnească în pace! Multa putere și răbdare!

    ReplyDelete
  3. DUMNEZEU SA VA INTAREASCA SI SA VA ALINE DORUL DUPA ELENA CARE ACUM SEROAGA PT NOI...II MULTUMESC LUI DUMNEZEU CA AM CUNOSCUT ( VIRTUAL) FAMILIA DVS...MULTE BUCURII!

    ReplyDelete
  4. M-am intalinit Duminica 12.07.2018 la Manastirea Lainici,cu Parintele Dumitru,tatal copilei Elena,si mi-a spus cate cuvinte despre lucrurie minunate petrecute cu cei care s-au rugat pomenind-o si la cateva minute dupa ce ne-am despartit am trait doua minuni:una marea bucurie ce am avut-o rugandu-ma ei si a doua primirea unui pachetel de mancare de la un vecin de autor in conditiile in care ne era foame si nu mai aveam mancare.Am scris imediat SMS Parintelui sa dau marturia aceasta si am spus si oamenilor in autocar.A venit la mine o femeie care pierduse fetita de un an si 8 luni acum 28 de ani si mi-a zis ca s-a intarit numai auzind acesta marturie si s-a uitat pe blog chiar atunci.Slava Domnului pentru toate.Florin Niculescu

    ReplyDelete